Pink Bloggie !
kenapa dengan aku ? :'[
Jumaat, 25 November 2011 | 7:48 PG | 0 comments
heii. eryn nak cerita. knp dgn eryn? err, gilaa :( sumpah, gilaa ! eryn tak boleh tipu diri eryn sendiri. eryn masih sayangkan shez :( eryn tak boleh lupakan dia ! tpi, knp ?! knp susa snad eryn nak lpekan dia? arghh ! ya Allah :( shez senang lpekn eryn, but, why not me ?! knp eryn tak boleh lpekan dia ?! grr, malah, time eryn lagi nak lpekan dia, lagi eryn tringat diaa. time eryn nak cube benci dia, lg eryn sayangkan dia ! lagi eryn ttupkan hati nii untk dia, lagi hati eryn menjerit nak diaa ! ya Allah :( boleh saked mental aku macam nii ! tak lama lagii pergi lha aku kat rumah org "bahagiaa" :'( grr :'( setiap kali eryn online, eryn mesti singgah wall diaa. eryn taktahu knp. tangan eryn gtal sgt nak pergi kat wall dia. bile eryn tgok gmb dia, sayu hati eryn :'( menangis dalam diam ! eryn tak bole stopp ingtkan diaa :( eryn jealous bile ada gurls rpat dgn diaa. eryn tahu eryn dgn dia pgkat EX ! tpi , klu eryn still ta bole lpekan dia , and msih ada rse jealous tuu, itu bermakna eryn MASIH sayang kan diaa ! eryn tak bole tipu diri eryn :'( seriously ! tak bole ! eryn dah cube tipu diri eryn. mgtakan eryn benci diaa ! tpi hakikat ? hati eryn menangis bile eryn ckap eryn benci diaa :( wuaa ~ now , erra dgn shez rpat . err , wtf ? eryn dah tak boleh nak cakap apa :( if one day , diorg couple pun , hmm . eryn terime . tpi , eryn  tak ngaku erra tuu bestie eryn . ngaku-2 , tpi , kene amek masa yang agak lamaa :'( seriously , eryn rasa sedih + kecewa sekarang ! shez anta text at eryn . dia ckap "ckap at erra, klu nak jmp . esok bole lha kod. ok" . huhh :'( time eryn ajk jmp , kemain payah lagi . tpi si erra ? ya Allah ! hanya Kau saja yang tahu perasaan hamba ketika ituu :'( hukhuk. abg eryn suruh eryn ttup kan pintu hati eryn untk dia. eryn dah cbe. bkan eryn tak cbe. tpi , lgi susah ada haa ! lagi merana hidopp denn,wea :'( ya Allah ! astaghfirullahalazim :'( slme ni, eryn spe kat mata dia? errghh ! dah-2 ! eryyn  dah fedup ! buad hncoss mood eryn jaa :'( tak lama lagi bfday eryn  . dia ingt ke haa? hm . cnfirm tak ingt :'( eryn dah mlas nak spoil kan mood eryn ! sudah-2 leetteeww ~ err -,- tabah eryn . tabah ! ada lagi lelaki lain kat luar sana, . kdg-2 hati eryn ckap canii "eryn , kau bole lpekan shez , bole sgt ! tpi , dgn stu syarat , kau kne bukak pintu hati kau nii untk laki lain . rmai lgi laki yg nak coup dgn kau. cbe kau trime laki lain tuu seadanya mcm kau trime shez ! cube rynn , kau bole" . tpi , ego eryn pula ckap "tak bole ! aku syg dia , aku syg dia ! aku nak dia . hny dia ley wt aku heppy , mara , sedih ! dia lha sglenye ! aku tak bole lpekan dia :'( " grr ! berlawan lha kau hati dgn ego ! HATI VS EGO ! :'( grrr . hukhukhuk . eryn menangis meghdap cermin. eryn tny at diri eryn "knp aku shez ea ? pdhal dia tak pernah syg aku. aku mnngis mcm org bdoh kat sini, tpi , dia eppy ! aku sedih dgn pmrgian dia , tpi , dia hppy dgn pmrgian aku ! knp aku mesti syg at org yg ta pena syg aku wea?! grrr" then  , eryn ttibe rasa geram ! time tuu lha ada niat jhat ! nak hntuk kpale , nak amek pisau toreh tgan semuaa ! grr -,- bdohbdohbdoh ! hukhuk . sekali lelaki dah mainkan eryn , sumpah eeryn ckap . eryn TAKBOLEH nak setiaa :'( shez jaa mgjar eryn kesetiaan . hukhuk :'( ya Allah . Kau tabahkan lha hamba . Amin :'( now , stiill tringat kat dia, aisey man ! nnges lagi . stop lha eryn ! #perempuan bdoh ! :'( hukhuk . oke lha , tu ja nak luahkan . kbye :(

Older Post | Newer Post
The Princess

Facebook
This is my Blog, as you all know. So that means no1 is allowed to copy anything here without my permission. Spamming also is forbidden. And lastly, enjoy your stay here. (:

My L♥ve

About
Frienship
Diaries

Credits

Skin by :Mochi
Ideas by :Vinnie Newbiez